Prečo bol 19. máj deň dé?

mája 20, 2018

Bookstagramové účty čím ďalej, tým viac zahlcujú Instagram. Fotky, ktoré sú preplnené knihami všetkých možných žánrov pomaly, ale isto zaplavujú aj domovskú stránku môjho účtu. Za tie dva roky, kedy aktívne využívam Instagram, som stretol veľmi veľa zaujímavých profilov s nádhernými fotkami, a preto som už dlhšiu dobu uvažoval nad založením účtu, ktorý by bol na ten istý spôsob, ako účet @dnes_citam, lenže by bol zameraný len na bookstagramy. Účet, kde by som zdieľal tie najzaujímavejšie fotky českých a slovenských bookstagramových profilov, ktoré na Instagrame nájdem, a tým im pomohol sa aspoň trocha zviditeľniť.

A tak v sobotu 19.5. som sa rozhodol založiť účet @czskbookstagrams, kde nájdete tie najzaujímavejšie knižné fotky z českých a slovenských bookstagramov. Samozrejme, na profile sa môže objaviť aj vaša fotka. Svoju šancu objaviť sa na profile zvýšite tým, ak tento profil označíte buď na fotke alebo v popisku alebo hodíte hashtag #czskbookstagrams, a vďaka tomu vás môžem skôr objaviť a zdieľať.


Ja pevne verím, že sa vám tento projekt bude páčiť, a že sa doň zapojíte.
Prajem pekný zvyšok nedele!

Žiadne komentáre:

Ďakujem za komentár. Na každý jeden komentár sa pokúsim odpovedať čo najskôr.

Používa službu Blogger.